תרגול מעשי - העמקת התרגול, שהיָה בתנוחות - התבוננות והרפיה בתנוחה.
תרגול באוריינטציה דידקטית “לחשוב מורה”. העמקת התרגול האישי - גוף, הכרה ונפש.
הכרת התנועות פנימה, השתרשות והתארכות, נשימה בתוך התנוחה, הרפיה בתוך התנוחה מיקוד ההכרה בתנוחה. וריאציות מתקדמות בתנוחות הבסיס.
תורת ההוראה “ללמד יוגה” - לימוד האסאנות - שלבים בלימוד, תיקון טעויות +
טעויות נפוצות. נשימה - לימוד נשימה בטנית ומלאה – שלבים בלימוד, לימוד תרגילי נשימה. התבוננות - ללמד התבוננות – דגשים, מכשלות, ציפיות וכו’. בניית שיעור - התאמת השיעור/טיפול לתלמיד/מטופל, התאמת השיעור לקבוצה, התמודדות עם
“תקלות”, בניית מערך לימוד – למתחילים ולמתקדמים.
להיות מורה - שליחות, אחריות וכו’.
סטאז’ - לימוד למעשה- התלמידים מתנסים בהוראת הכיתה- לימוד נפלא , מחדש ומשפר. עבודה וציון לאחר התנסות לשיפור היכולת ושכלול נכון של תורת ההוראה. מעבר לסטאז’ בכיתה התלמידים מתנסים בסטאז’ מחוץ לכותלי בית הספר ובהתנדבות בקהילה.
אנטומיה, פיזיולוגיה- ידע בסיסי וחיוני - הכרת הגוף, איברים, תפקודים ומערכות - עיכול, נשימה, עצבים וכו’ . חקירת האנטומיה של תנוחות היוגה.
התבוננות ומידות לאור הזמן - (מתוקשב עם אסף משה בילר) שיעור עיוני מסע נפלא להכרת מציאות “הזמן”. לימוד מעמיק של כוחות הנפש, האיבר, האות, המזל ועוד השייכים לכל חודש. כיצד משפיעים כוחות אלו על נפשנו, על תלמידנו ועל המציאות כולה; כיצד נוכל אנו לבוא מוכנים, כך שנוכל להפיק מכל רגע ורגע שמתחדש את המיטב. רכישת כלי עבודה מעשיים בהתבוננות ועבודת המידות בעבורנו כמורים ומטפלים, מתוך רצון ונסיון כן להבין את המטופל/מתרגל ולתת עצה טובה, בזמן הנכון.
השתלמויות -הוראת היוגה לאוכלוסיות מיוחדות: קשישים, בעלי צרכים מיוחדים, נשים בהריון, לפני ואחרי. דמיון מודרך. הוראת היוגה כעסק: הכרות עם אופן ההתנהלות
העסקית, להצלחה כלכלית כמורה ליוגה.
* יתכנו שינויים במערכת השעות והקורסים.